Friday, January 2, 2015

Пресвятого Імені Ісуса - 3 січня 2015 року


 Меса в Різдвяний період
1 Йн 2,29 – 3,6
Йн 1, 29-34

Іноді, так, ми усвідомлюємо, але, мабуть, не достатньо, що знати ім'я людини не лише зручно, але знання її власного імені, імені з хрещення, преображає наші відносини з іншими. Знання імені іншої особи робить наші відносини особливими, а тому і більш виразними. Це саме можна сказати про наші відносини з Богом в особі Його Вибраного, Божого Помазаника, Його Христа, про наші відносини з Тим, ім'я якого - Ісус! Поміж всіма народами землі ми найщасливіші, бо знаємо і можемо вимовляти святе ім'я Бога живого та істинного, і робимо це, схиляючи голову: Ісус!
З сьогоднішньої Євангелії:
«Не знав я його, але той, хто послав мене водою хрестити, сказав був мені: Над ким побачиш Духа, який сходить і над ним перебуває,- той і хрестить Святим Духом. І я бачив і засвідчив: Він – Син Божий».
Іноді повстає, і не лише в дітей, одне питання: чому в такий насичений період Різдва, між двадцять п’ятим грудня, Різдвом Христовим, та святом Богоявлення Господнього, чому святкуємо також Його хрещення від Йоана в річці Йордані? Запитуємо: чому, коли згадуємо цю подію, не говоримо ще про тільки-но народжену Дитину? Ісус, на той момент, на початку своєї публічної діяльності, вже був дорослим, мав близько тридцяти років. Йому бракувало зовсім небагато до своєї смерті на хресті. Чому святкуємо разом Віфлеєм і Йордан? Якщо говорити просто, то думаю, що все можна пояснити іменем Ісуса та розпізнанням Ісуса Йоаном Хрестителем при Йордані через пізнання Його імені в хрещенні: «І я бачив і засвідчив: Він – Син Божий … Ось Агнець Божий!»
Пізнання іншої людини відкриває нам щось про нас самих. В об’явленні Христа Бога, у втіленні Слова Божого, в Ісусі стаємо учасниками Божої волі, яка нас возвеличує, бо чинить нас Його улюбленими синами в єдинородному Сині. Так виражається святий Йоан в першому читанні:
«Тому світ нас не знає, бо він його не спізнав. Любі! Ми тепер – діти Божі, і ще не виявилося, чим будемо. Та знаємо, що коли виявиться, ми будемо до нього подібні, бо ми побачимо його, як є».
Знання власного імені, імені з хрещення, преображає наші відносини з іншим. Знання імені іншої особи робить наші відносини особливими, а тому і більш вимовними. Ісус!
В дійсності необхідно сказати, що ви, особи богопосвяченого життя, в особливий спосіб занурені в тайну Різдва, в тайну Хрещення Господнього, в тайну пресвятого імені Ісуса. Складаймо подяку Богу за це прекрасне покликання цілковитої посвяти Ісусу, вашому Нареченому та Улюбленому!
Було б щонайменше зухвалістю, якби я ствердив, що сьогодні у світі є більше гріха і вони щораз важчі. Про це не може бути й мови. Але не зважаючи на це гадаю, що наш політ через історію втратив, мабуть, висоту через брак тісніших, більш особистих відносин з Ісусом. Та принаймні частково, одним зі способів зарадити цьому, є контакт із вами, з богопосвяченими особами, з людьми, що свідчать своїм неподільним серцем про Ім'я Ісуса. Ваше освячення, ваше життя в особистих глибоких відносинах з Ісусом являються свічкою, являються ліхтарем, що освітлює шлях до Бога в особі Його Христа. Моя мама завжди повторювала, що нас, восьмеро дітей, не думала народити на світ в лікарні без однієї монахині біля себе, яка говорила з нею та молилися. Знаю випадки людей, які стали святими, бо були вражені зосередженням священика під час молитви в храмі перед та після святої Меси. Неподільне серце, особи, що знають святе Ім'я та живуть у сопричасті життя з живим Богом в Його Сині. Дякуючи вашому свідченню сопричастя з Ісусом, наш літак може знову набрати висоту та допомогти привести інших до слави Неба.
Бажаю всім вам радісного продовження Різдвяних свят разом з Нареченим, котрий освітив та перемінив світ. Звати Його – Ісус.
 Christus natus est pro nobis!

Христос народився!

1 comment:

  1. Я Артур Борис, житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, я підприємець / бізнесмен. Одного разу у мене були труднощі з фінансуванням мого проекту / бізнесу, якби не добрий друг, який познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, щоб отримати позику на суму 250 000 доларів США у його компанії. Коли я зв’язався з ними, пішло лише п’ять робочих днів, щоб завершити процес кредитування та перевести його на мій рахунок. Навіть маючи погану кредитну історію, вони все одно пропонують вам свої послуги. Вони також пропонують усі види позик, такі як комерційні, домашні, особисті, автомобільні. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог винагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ReplyDelete